Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Häftigt ... ett till idag...*L*

Av AnnKristin Norberg - 16 december 2009 21:48

Det julkortet kommer från min goda vän Carin på Tassamigos Kennel med familj. Tänk vad världen kan förändras, jag och Carin möttes först som konkurrenter i utställningsringen. Det var nog ingen av oss som trodde vi skulle resa tillsammans ... hahahahaha Och dessutom ha skogstokigt kul tillsammans .

Tack för att ni finns och att "min" älskade Ulma fått ett superhem...

Ni är för supergoa hela er familj ...

  

Nog är Ulma lik sin underbara mamma och jag tycker hon har drag av Assi eller Assi har drag av henne ...

 
 
Carin

Carin

18 december 2009 19:59

Visst var vi konkurrenter, Akki mot Ariel, ibland den ena före den andra ;). Men det var tack vare det jag såg av Akki där som jag var intresserad av kullen med Ulma i, fast omständigheterna gjorde att vi då nog inte skulle ha någon valp... fast ödet ville annat och Ulma hamnade här och det har jag aldrig ångrat.

http://tassamigos.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin Norberg - 27 december 2009 18:05


     Jag får tacka Cissi & Rickard  för ett vackert jul & Nyårskort och för ni tänkte på mig när ni skickade det. Jag får önska er ett bra 2010. Cissi ,dig får jag även tacka för ett bra samarbete i valberedningen . Kram på er ...

Av AnnKristin Norberg - 25 december 2009 10:59


     Tack Märit för julhälsningen....Supergulligt att du skänker mig en tanke på juldagsmorgonen.... God fortsättning ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 19:28


     Givetvis så kommer Skrutt in bland julkorten.....Tack Chicki och visst kommer jag någongång att bli stolt ägare till en Skrutt.....*L*  Han är bara så söt grabbtrasan... God Jul till er Skogstroll.....Jag skickar kramar till er och önskar...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 16:07


   Tack snälla för er julhälsning, det var supergulligt att tänka på oss.. Önskar er en fin god jul .. ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 11:44


      Givetvis inte mindre välkommen för det, tack för julhälsningen Therese och tack för alla trevliga hundpratstunder som jag önskar blir många fler . Jag önskar er en riktigt God Jul ,kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards