Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Ännu mer!!!!

Av AnnKristin Norberg - 22 december 2009 00:01

Kan man bli annat än rörd ...Jag är så glad över alla människor som ger av sin tid och skickar dessa vackra, underbara kort till oss.....

  

Tack Carina & Anders , jag tycker så mycket om er och ser fram emot att träffa er ....Va fina gossarna är..  Vi borde ha fler träffar *L* Kram

God Jul och Gott nytt år

  

Arwen , Vackra Arwen hon har alltid varit så elegant ända från bäbis...Och Snygg Heros . Jag blir så glad över att få finnas med och följa er familj ... Vi måste bara träffas ..God Jul och gott nytt år kram

  

kram på dig klubbpolare ... Men Lena ska vi vara ärliga så tycker jag det saknas en eller två hoffar på bilden *L* Nu finns det ju bara en....Häftigt att du fick till det, va fin Zanta är  .Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin Norberg - 27 december 2009 18:05


     Jag får tacka Cissi & Rickard  för ett vackert jul & Nyårskort och för ni tänkte på mig när ni skickade det. Jag får önska er ett bra 2010. Cissi ,dig får jag även tacka för ett bra samarbete i valberedningen . Kram på er ...

Av AnnKristin Norberg - 25 december 2009 10:59


     Tack Märit för julhälsningen....Supergulligt att du skänker mig en tanke på juldagsmorgonen.... God fortsättning ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 19:28


     Givetvis så kommer Skrutt in bland julkorten.....Tack Chicki och visst kommer jag någongång att bli stolt ägare till en Skrutt.....*L*  Han är bara så söt grabbtrasan... God Jul till er Skogstroll.....Jag skickar kramar till er och önskar...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 16:07


   Tack snälla för er julhälsning, det var supergulligt att tänka på oss.. Önskar er en fin god jul .. ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 11:44


      Givetvis inte mindre välkommen för det, tack för julhälsningen Therese och tack för alla trevliga hundpratstunder som jag önskar blir många fler . Jag önskar er en riktigt God Jul ,kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards