Alla inlägg den 17 december 2009

Av AnnKristin Norberg - 17 december 2009 20:35

Det kom än mera julkort idag .....

Jag blir sååå glad över att så många skänkt oss en tanke ......

  

Min mycket goda vän, en av mina bästa vänner Lotta , hennes Rottisar.. Cragge, Våris, Fhara och Grappa... Tack för att du finns och jag hoppas på många trevliga, mysiga fikastunder ...God Jul ..*L* Vi träffs väl i jul så nyårshälsningen spar vi på hahahahahaha

  

Camilla och hennes Bentley fick ja sno en tanke från ... Tror jag ..Kram och jag  önskar dig och de dina GOD JUL och ett superbra 2010!! Syns på klubben!

  

God Jul och Gott nytt år Katarina ! Önskar dig lycka till med dina mysiga Briarder....

  

Maria Och hennes Saga har också skänkt oss en tanke .. Kramar till detta kämpepar . Tack och God Jul Och gott nytt år ..Hörs av

  

Elin, Martin, Texas, Callie och Sarek kommer också ihåg oss till jul*L* Ni är bara så superduktiga med era hundar och det är så mysigt när ni kommer och är med på våra aktiviteter ... Ni är alltid välkomna !!

Av AnnKristin Norberg - 17 december 2009 11:48

Melker visar sin julglädje eller är det glädje över att få tävla i Elitklassen  så vi har ett tävlingsekipage till att stoltsera över *L* Häftigt .

 Tack Madde och God Jul & Gott Nytt år

  

Sicken söt hoppjerka *L*

 

Detta vackra julkort måste tagit tid att få till för jag vet att ni inte fått hjälp, det är tur att Mor i huset är rapp i sina ben....hahahahaha

  

Tack för vi får njuta av ett sånt "påkostat" i tid &  fint julkort, ni har verkligen fångat julstämningen... God Jul & Gott Nytt År.


Ovido - Quiz & Flashcards