Alla inlägg den 16 december 2009

Av AnnKristin Norberg - 16 december 2009 21:48

Det julkortet kommer från min goda vän Carin på Tassamigos Kennel med familj. Tänk vad världen kan förändras, jag och Carin möttes först som konkurrenter i utställningsringen. Det var nog ingen av oss som trodde vi skulle resa tillsammans ... hahahahaha Och dessutom ha skogstokigt kul tillsammans .

Tack för att ni finns och att "min" älskade Ulma fått ett superhem...

Ni är för supergoa hela er familj ...

  

Nog är Ulma lik sin underbara mamma och jag tycker hon har drag av Assi eller Assi har drag av henne ...

Av AnnKristin Norberg - 16 december 2009 15:07

 

  

 

Våra träningskompisar & vänner  Hagbard, Panther, Micke & Chatta .

Vi måste bara ta en fika snart!!


Av AnnKristin Norberg - 16 december 2009 14:03


   Idag kom en julhälsning från tre tomtar i ett snöigt Halmstad *L* Jag blir alltid så glad över att se Charlie en så pigg pensionär. Tack Carro & Simon för ni finns och för att vi fått lära känna er....Tack & tack för ett sånt mysigt julkort

Ovido - Quiz & Flashcards