Direktlänk till inlägg 22 december 2009

*L* Sovit soffa........

Av AnnKristin Norberg - 22 december 2009 21:37

Det är bra mysigt att "sova soffa" helt enkelt ta en "tupplur".....Testade lite olika sätt att försöka få till vissa julkort så jag kunde få in dem på bloggen men .....

 

Jag vill Tacka Linda Hintz för ett supermysigt julkort och för att hon förgyller mina dagar året runt ... Kram Linda, God Jul & Hoppas vi  träffas på någon Hoffetillställning snart eller du får väl ta en helg och komma upp :)

  

God Jul Gunilla och hela er familj, tack för att du finns & för jag fått lära känna dig .Vilket härligt julkort , klart att det är draget *L*  Tack för att du alltid är så hjälpsam och go. Kram , vi hörs

  

Jag önskar dig Thor och hela familjen en God Jul och ett Gott Nytt År, hoppas och önskar att du fortsätter att vara "vår" länk till tidningen. Tack för att du fixade och donade på vår Hoffeträff... Kram

  

Ett Julekort ända från Norge ... Vi får tacka och önska er en God Jul och ett Gott Nytt År. Härliga tomtenissar er blir man verkligen glad att se .kram

  

Pia skänker oss en tanke, vi får tacka och önska en God Jul och ett Gott Nytt år. Vilken hjälp i granklädningstider såå söt , Kram

 

Jag önskar en God Jul & tackar de som sänt oss en tanke i brevlådan mostror, kusiner och Jon , Nadine & Tova   Tack alla!!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin Norberg - 27 december 2009 18:05


     Jag får tacka Cissi & Rickard  för ett vackert jul & Nyårskort och för ni tänkte på mig när ni skickade det. Jag får önska er ett bra 2010. Cissi ,dig får jag även tacka för ett bra samarbete i valberedningen . Kram på er ...

Av AnnKristin Norberg - 25 december 2009 10:59


     Tack Märit för julhälsningen....Supergulligt att du skänker mig en tanke på juldagsmorgonen.... God fortsättning ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 19:28


     Givetvis så kommer Skrutt in bland julkorten.....Tack Chicki och visst kommer jag någongång att bli stolt ägare till en Skrutt.....*L*  Han är bara så söt grabbtrasan... God Jul till er Skogstroll.....Jag skickar kramar till er och önskar...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 16:07


   Tack snälla för er julhälsning, det var supergulligt att tänka på oss.. Önskar er en fin god jul .. ...

Av AnnKristin Norberg - 24 december 2009 11:44


      Givetvis inte mindre välkommen för det, tack för julhälsningen Therese och tack för alla trevliga hundpratstunder som jag önskar blir många fler . Jag önskar er en riktigt God Jul ,kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards