Alla inlägg den 21 december 2009

Av AnnKristin Norberg - 21 december 2009 09:27

Det var så härligt att komma hem från jobbet nu på morgonen och öppna mailboxen och hitta så många goa, fina, härligt mysiga julkort i den.. Det är så man blir glad i hjärtat.



Jag har fått ett julkort som jag kämpar med för att kunna få in på julkortsbloggen ..Tack Janne än så länge och god jul jag hoppas ja ska kunna lösa det... Kram


  

Akkis bror Abbe  på Åland, gissa om det bränner bakom ögonlocken när jag ser dragen av Akki . han är så fin Abbe . Du får pussa på den vackre grabben Anette , jag önskar er en underbar Jul.. Kram

  

Kricko som förgyller mina dagar många gånger genom att skicka små "kulgrejer"så jag får skratta gott.. Tack Kricko för vad du gör för Mellansvenska , du är en klippa..God Jul och gott nytt år till er alla , kram hörs

  

Lena & familj som jag lärt känna genom Maria och vår kära ras, det är många härligt människor som jag träffat på detta vis....Ni är alltid välkomna hit , det är alltid mysigt att träffas....God Jul

  

Vår klubbkompis Anna med sina Riesenpojkar skickade ett vackert julkort , jag ser familjen är utökad med en liten Misse...God Jul och gott nytt år önskar jag er.. Kram

  

God Jul och Gott nytt år Lollo & Curre .. Tack Lollo för julhälsningen och ett gott samarbete i valberedningen...

  

Vilket härligt kort och vilka kloka damer, jag älskar gamla hundar de har så många härliga ideer om hur livet ska levas... Tack för vi får njuta av tjejerna..

Ta hand om er, God Jul och ett gott nytt år.. Kram

 

  

Våra MH och MT fixare

Tack för allt ni gör för oss, jag önskar er God Jul & Gott nytt år, vi får höras av efter helgerna .. Kram

  

Kennel Starsweepers skickade oss en julhälsning, den tackar vi för och önskar er en God jul och ett Gott nytt år...

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards