Alla inlägg den 19 december 2009

Av AnnKristin Norberg - 19 december 2009 17:41

Men kära ni .... En sån där liten vit spets ojojoj och ett rött band ... Denna måste ni hålla med om var så rysligt söt så man blir nästan tårögd....

  

Tack och God Jul Elliegårds Bodil för detta fina, söta kort , nog förstår vi att denna lilla tjej hamnar högst på pallen ...

Av AnnKristin Norberg - 19 december 2009 17:27

Rent spontant så bara tänkte jag Wow vilken vacker hund!! Nog förstår man när man ser detta vackra uttryck att man bara älskar denna ras

  

Tack för ni delade med er av denna vackra skapelse som dessutom är duktig också tävlar och så .....God Jul !!!

Av AnnKristin Norberg - 19 december 2009 14:10

Idag gav jag mig ut på en sparktur när jag kom hem från jobbet, supermysigt. Tog sally och Batman för att höja spänningen *L* Kontentan av det hela blev att jag behövde inte använda "sparkbenet" utan fick hålla mot mest.....

  

Tack Anki för julhälsningen .... Superkul med Vozz på Stora Stockholm Grattis än en gång!

Tack för din tanke till mig.. Kram & ta hand om dig..God Jul , Hörs

  

Tack Åsa Heziblos......God Jul & Gott Nytt År

Ovido - Quiz & Flashcards