Alla inlägg den 22 december 2009

Av AnnKristin Norberg - 22 december 2009 21:37

Det är bra mysigt att "sova soffa" helt enkelt ta en "tupplur".....Testade lite olika sätt att försöka få till vissa julkort så jag kunde få in dem på bloggen men .....

 

Jag vill Tacka Linda Hintz för ett supermysigt julkort och för att hon förgyller mina dagar året runt ... Kram Linda, God Jul & Hoppas vi  träffas på någon Hoffetillställning snart eller du får väl ta en helg och komma upp :)

  

God Jul Gunilla och hela er familj, tack för att du finns & för jag fått lära känna dig .Vilket härligt julkort , klart att det är draget *L*  Tack för att du alltid är så hjälpsam och go. Kram , vi hörs

  

Jag önskar dig Thor och hela familjen en God Jul och ett Gott Nytt År, hoppas och önskar att du fortsätter att vara "vår" länk till tidningen. Tack för att du fixade och donade på vår Hoffeträff... Kram

  

Ett Julekort ända från Norge ... Vi får tacka och önska er en God Jul och ett Gott Nytt År. Härliga tomtenissar er blir man verkligen glad att se .kram

  

Pia skänker oss en tanke, vi får tacka och önska en God Jul och ett Gott Nytt år. Vilken hjälp i granklädningstider såå söt , Kram

 

Jag önskar en God Jul & tackar de som sänt oss en tanke i brevlådan mostror, kusiner och Jon , Nadine & Tova   Tack alla!!!

 

 

Av AnnKristin Norberg - 22 december 2009 00:01

Kan man bli annat än rörd ...Jag är så glad över alla människor som ger av sin tid och skickar dessa vackra, underbara kort till oss.....

  

Tack Carina & Anders , jag tycker så mycket om er och ser fram emot att träffa er ....Va fina gossarna är..  Vi borde ha fler träffar *L* Kram

God Jul och Gott nytt år

  

Arwen , Vackra Arwen hon har alltid varit så elegant ända från bäbis...Och Snygg Heros . Jag blir så glad över att få finnas med och följa er familj ... Vi måste bara träffas ..God Jul och gott nytt år kram

  

kram på dig klubbpolare ... Men Lena ska vi vara ärliga så tycker jag det saknas en eller två hoffar på bilden *L* Nu finns det ju bara en....Häftigt att du fick till det, va fin Zanta är  .Kram


Ovido - Quiz & Flashcards